اقلید نیوز - اخبار شهرستان اقلید

اخبار اقلید - اخبار فارس - اخبار ایران و جهان - اقلید شناسی - eghlidnews - eghlidcity - eghlid - eqlid

اقلید نیوز - اخبار شهرستان اقلید

اخبار اقلید - اخبار فارس - اخبار ایران و جهان - اقلید شناسی - eghlidnews - eghlidcity - eghlid - eqlid

148 تصادف جاده‌ای 704 مجروح و 81 کشته برجای گذاشت

اقلید نیوز : طبق اعلام مرکز هدایت عملیات بحران اورژانس کشور، 148 تصادف جاده‌ای اعلامی داقلید نیوز - اخبار شهرستان اقلیدر هفته گذشته منجر به اعزام 279 آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل تصادفات برای انتقال 704 مجروح و 81 کشته این حوادث شده است.  

  

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اورژانس کشور اعلام کرد: از تاریخ 5 شهریور تا 11شهریور 148 تصادف ویژه در جاده‌های کشور رخ داده است که منجر به اعزام 279 آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل تصادفات برای انتقال 704 مجروح و 81 کشته این حوادث شده است.  

بر اساس این گزارش 104 مورد از این تصادفات مربوط به تعطیلات آخر هفته گذشته از تاریخ چهارشنبه 8 شهریور تا جمعه 11 شهریور بوده است که منجر به اعزام 212 مورد آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی به محل تصادفات برای انتقال 542 مجروح و 59 کشته این حوادث شده است.

بر پایه این گزارش مهم‌ترین حوادث در این هفته برخورد دو دستگاه پراید و کامیون در محور قم به گرمسار استان قم، تصادف دو دستگاه پژو و پراید در محور بهشهر به زاغمرز در استان مازندران، برخورد دو دستگاه پراید و سمند در محور سرحد به اقلید در استان فارس و واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در محور شاهین‌دژ به میاندوآب در استان آذربایجان‌شرقی گزارش شده است که در مجموع منجر به کشته‌شدن 11 نفر و مجروح‌شدن 24 نفر از هموطنانمان شد.

به گزارش ایسنا، مجروحان این حوادث به وسیله 15 دستگاه آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان‌های امام (ره) بهشهر، 17 شهریور آمل، درمانگاه گزنگ، ولیعصر (عج) اقلید و رافی شاهین‌دژ در استان‌های مازندران، فارس و آذربایجان غربی منتقل شدند.

براساس اعلام پلیس راهوار ناجا خط قرمز پلیس در مسافرت‌های تعطیلات آخر هفته سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ اعلام شده که ارتکاب به آن منجر به توقیف خودرو و گواهینامه رانندگان می‌شود.

برپایه این گزارش به همراه داشتن جعبه کمک‌های اولیه، کپسول آتش‌نشانی، تجهیزات ایمنی ترافیک مثل مثلث احتیاط، چراغ قوه، همراه داشتن دفترچه بیمه و داروهای مورد نیاز بیماران در طول سفر ضروری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد