اقلید نیوز - اخبار شهرستان اقلید

اخبار اقلید - اخبار فارس - اخبار ایران و جهان - اقلید شناسی - eghlidnews - eghlidcity - eghlid - eqlid

اقلید نیوز - اخبار شهرستان اقلید

اخبار اقلید - اخبار فارس - اخبار ایران و جهان - اقلید شناسی - eghlidnews - eghlidcity - eghlid - eqlid

انتقادحجت‌الاسلام شیرازی ازنحوه انتشارمصاحبه خود درروزنامه ایران

اقلید نیوز : مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با اشاره به مصاحبه اخیر خود با اقلید نیوز - اخبار شهرستان اقلیدروزنامه ایران، ضمن اظهار گله‌مندی از نوع انتشار این گفتگو، آن را مغایر با اخلاق حرفه‌‌ای و اصل امانتداری در رسانه دانست و گفت: این مصاحبه با رویکردی گزینشی و هدف‌گذاری‌های خاص منتشر شده است. 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی کل سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی افزود:

پس از آنکه به درخواست روزنامه ایران مبنی بر مصاحبه پیرامون بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان سپاه پاسخ مثبت داده شد، روند مطالب منتشر شده در متن مصاحبه را مغایر و متفاوت با اظهارات خود یافتم .

شیرازی با اشاره به مشابهت‌سازی‌های مباحث مطرح شده در دولت و سپاه و تلاش روزنامه ایران برای انعکاس نگاهی متفاوت به جریان انحرافی گفت: مواضع بنده در خصوص جریان اصولگرایی، فتنه 88 و جریان انحرافی منطبق بر مواضع رسمی سپاه بوده و بارها در قالب نوشتارهایی که در نشریه پرتو به ویژه در چند ماه اخیر منتشر شده ، روشن بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در پایان تصریح کرد: حساب رئیس جمهور محترم از جریان انحرافی در دولت کاملاً‌ جدا بوده و تنظیم هدفمند، غیر منصفانه و به دور از اخلاق و رفتار حرفه‌ای این روزنامه در واقع نگاهی جدای از آنچه اعتقاد بنده بوده است را با چینش جملات منقطع به مخاطب القا کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد