اقلید نیوز - اخبار شهرستان اقلید

اخبار اقلید - اخبار فارس - اخبار ایران و جهان - اقلید شناسی - eghlidnews - eghlidcity - eghlid - eqlid

اقلید نیوز - اخبار شهرستان اقلید

اخبار اقلید - اخبار فارس - اخبار ایران و جهان - اقلید شناسی - eghlidnews - eghlidcity - eghlid - eqlid

جلسه کمیته فرهنگ عمومی شهرستان اقلید در فرمانداری برگزار شد

اقلید نیوز : به گزارش خبرگزاری موج جلسه کمیته فرهنگ عمومی شهرستان اقلید با حضور امام اقلید نیوز - اخبار شهرستان اقلیدجمعه، فرماندار و اعضاء کمیته فرهنگ عمومی شهرستان در فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اقلید، در این جلسه حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهرستان اقلید اظهار داشت:

هرگونه مشکلی که در مسائل اجتماعی پیش می آید ریشه آن به مسائل فرهنگی برگشت داده می شود و عدم آشنایی با مسائل فرهنگی و دینی باعث بعضی از هنجارشکنی های اجتماعی می شود.
وی گفت: انجام کار فرهنگی به فکر و زمان و علاقه نیاز دارد و با همکاری همه آحاد مردم و مسوولین این امر تحقق خواهد یافت.
وی افزود: باید در زمینه فرهنگی تلاش بیشتری نموده و آن را تقویت نمود؛ همچنین در روستاها باید مسائل فرهنگی تقویت شده و فعالیت های گسترده ای را انجام داد.
در ادامه علی زمانی فرماندار شهرستان اقلید اظهار داشت: باید فعالانه تلاش کرده و برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت شهرستان در همه بخش ها را به سمت مقوله فرهنگی متوجه سازیم.
وی در قسمتی دیگر از سخنان خود رویکرد سفر سوم هیأت دولت را یک رویکرد فرهنگی خواند و افزود: با توجه به رویکرد سفر سوم هیأت دولت خدمتگذار در استان ها، اعتبارات قابل توجهی در رابطه با مسائل فرهنگی در نظر گرفته شده است و باید با جدیت اعضاء کمیته ها پروژه های فرهنگی متنوعی را تعریف کرده تا نسبت به جذب اعتبارات در جهت اجرای طرح ها اقدام لازم صورت پذیرد.
فرماندار شهرستان اقلید در بخش دیگری از سخنان خود اظهار نمود: دشمنان ما امروز با استفاده از شبیخون فرهنگی و جنگ نرم قصد تغییر هویت جوانان و فرهنگ ما را دارند اما با هوشیاری و بصیرت جوانان، دشمن روز به روز مأیوس تر خواهد شد.
وی با اشاره به این موضوع که یکی از لطمه های دشمن بحث اعتیاد جوانان می باشد که با برنامه ریزی دقیق مواد مخدر صنعتی را به جای مواد مخدرسنتی به جامعه ارائه و مورد هجوم قرار داده است تأکید کرد باید با برنامه ریزی فعالانه و برگزاری برنامه های خاص از جمله همایش و دعوت از اساتید فرصتی ایجاد کنیم تا با اطلاع رسانی دقیق به آحاد مردم بخصوص جوانان، آنان را از دسیسه های دشمن آگاه سازیم.
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد با پیشگیری از آسیب های اجتماعی می توان از هزینه های هنگفت درمان پیشگیری نموده و خانواده ها را نسبت به احساس مسوولیت بیشتر در قبال رفتار فرزندانشان که آینده سازان این مرز و بوم هستند آگاه سازیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد