اقلید نیوز - اخبار شهرستان اقلید

اخبار اقلید - اخبار فارس - اخبار ایران و جهان - اقلید شناسی - eghlidnews - eghlidcity - eghlid - eqlid

اقلید نیوز - اخبار شهرستان اقلید

اخبار اقلید - اخبار فارس - اخبار ایران و جهان - اقلید شناسی - eghlidnews - eghlidcity - eghlid - eqlid

بیش از یک هزار دستگاه تجهیزات ماهواره ای در فارس جمع آوری شد

اقلید نیوز : جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: طی 24 ساعت گذشته ، یک هزار و 7اقلید نیوز - اخبار شهرستان اقلید41 دستگاه تجهیزات ماهواره ای در این استان جمع آوری شده است. 

به گزارش ایرنا، سردارسرتیپ دوم سیروس سجادیان به آن دسته از افرادی که تا کنون نسبت به جمع آوری تجهیزات ماهواره خود اقدام نکرده اند ، هشدار داد و افزود:  

  

ماموران نیروی انتظامی که با لباس فرم و دارای حکم ماموریت و حکم مرجع قضایی و خودرو سازمانی با رنگ و علایم ناجا می باشند ، نسبت به جمع آوری تجهیزات دریافت از ماهواره اقدام خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از مطالب خود بیان کرد: در ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با اجرای طرح برخورد با افراد هنجار شکن و بدحجاب، ماموران انتظامی ، طی 24 ساعت گذشته در شهرستان شیراز 345 نفر را ارشاد کردند و به آنها تذکرات لازم دادند.
سجادیان اضافه کرد: همچنین در قالب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ، ضمن پاکسازی هشت محله جرم خیز در شیراز و سایر شهرستان های فارس ، هفت نفر خرده فروش مواد مخدر، 18 نفر سارق و 37 نفر در ارتباط با سایر جرایم دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: از این افراد 754 گرم تریاک، 14 گرم و 32 کپسول هرویین، 21 گرم حشیش ، 215 گرم سایر مواد مخدر، 15 عدد آمپول اعتیاد آور، سه قبضه سلاح سرد، چهار قبضه سلاح غیر مجاز و مقادیری مشروبات الکلی کشف شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد