اقلید نیوز - اخبار شهرستان اقلید

اخبار اقلید - اخبار فارس - اخبار ایران و جهان - اقلید شناسی - eghlidnews - eghlidcity - eghlid - eqlid

اقلید نیوز - اخبار شهرستان اقلید

اخبار اقلید - اخبار فارس - اخبار ایران و جهان - اقلید شناسی - eghlidnews - eghlidcity - eghlid - eqlid

سال آینده در فارس تبعه غیرمجاز نداریم

اقلید نیوز : مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: با اجرای طرح اقلید نیوز - اخبار شهرستان اقلیدساماندهی تا تابستان سال آینده دیگر تبعه غیرمجاز در این استان نداریم.به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی فرهای ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این افراد باید برای تعیین تکلیف پرونده‌های خود به شعبه‌های پیش‌بینی شده برای دریافت برگه‌های خروج اقدام کنند.وی ادامه داد: آخرین مهلت دریافت برگه‌های خروج 15 مهر ماه امسال است که باید اتباع بیگانه برای دریافت آن هرچه زودتر اقدام کنند.

فرهادی اضافه کرد: بر اساس این طرح و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مجردان اتباع بیگانه تا 30 مهرماه امسال، و متاهلان نیز تا پایان تابستان 91 برای خروج از استان فارس و کشور ایران فرصت دارند.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس تصریح کرد: افرادی نیز که در موعد مقرر با داشتن برگه خروجی اقدام نکنند در هر مکانی که گرفتار مراجع قانونی شوند این فرصت‌ها از دست رفته و راهی اردوگاه‌های طولانی مدت می‌شوند.
وی گفت: هم‌اکنون یک اردوگاه طولانی مدت برای اتباع بیگانه و نگهداری آنان در نظر گرفته شده که حداقل جریمه آنان 900 هزار تومان و حداقل زمان حضور آنان در این مکان نیز شش ماه است.
فرهادی بیان کرد: هزینه‌هایی که توسط اتباع بیگانه به جامعه ما تحیمل می‌شود بیشتر از هزینه نگهداری آنان است.
این مقام مسئول اضافه کرد: یکی از مباحث مهمی که در فارس فکر اساسی برای آن نشده، موضوع اتباع غیر مجاز است که بخش عمده آن را افغانی‌ها تشکیل می‌دهند و این استان نیز در این زمینه بعد از تهران، اصفهان و خراسان رضوی مقام چهارم را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد