اقلید نیوز - اخبار شهرستان اقلید

اخبار اقلید - اخبار فارس - اخبار ایران و جهان - اقلید شناسی - eghlidnews - eghlidcity - eghlid - eqlid

اقلید نیوز - اخبار شهرستان اقلید

اخبار اقلید - اخبار فارس - اخبار ایران و جهان - اقلید شناسی - eghlidnews - eghlidcity - eghlid - eqlid

با کمک خیران مراسم گل‌ریزان در اقلید برگزار می‌شود

اقلید نیوز : مدیرکل اداره امور زندان‌های استان فارس گفت: زندان‌های کشور ما می‌تواند از لحاظاقلید نیوز - اخبار شهرستان اقلید کیفیت و خدمات برتر الگوی دیگر کشورهای دنیا باشد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ناصر جعفر قلی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان فارس از نظر کیفیت و مسائل فرهنگی و اجتماعی در امور زندان‌ها در کشور برتر شناخته شده است. 

 

این مسئول اجرایی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما ورود ماهانه 300 نفر به زندان‌های استان فارس است افزود: ظرفیت زندان مرکزی عادل‌آباد یک‌هزار و 200 نفر بوده و این درحالی است که هم‌اکنون حدود 4 هزار نفر در این زندان هستند.
وی اضافه کرد: در عین حال میزان ورودی بالای زندانیان در فارس زندان این شهر کمبود فضای فیزیکی دارد و دارای ساختمان‌ فرسوده‌ است.
مدیرکل اداره امور زندان‌های استان فارس بیان کرد: نزاع و درگیری و مواد مخدر بیشترین جرائم در استان فارس بوده و آمار زندانیان نیز متاثر از همین جرائم است.
جعفرقلی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی در زندان شیراز ابراز داشت: وجود مدارس قرآنی در زندان‌ها موجب شده است که اکثر زندانیان با مفاهیم قرآن آشنا شوند.
این مسئول اجرایی خاطرنشان کرد: ستاد دیه این استان از رمضان سال گذشته تاکنون 926 زندانی را با هزینه 10 میلیارد تومان آزاد کرده که کمک خیران و اطلاع‌رسانی خبرنگاران در این امر بسیار موثر بوده است.
وی تصریح کرد: امسال نیز با کمک خیران در شهرستان‌های شیراز، اقلید، جهرم، نورآباد، فسا، آباده، استهبان، کازرون و فیروزآباد نیز مراسم گل‌ریزان برگزار می‌شود.
جعفرقلی اذعان داشت: هم‌اکنون 965 زندانی غیر عمد در زندان‌های این استان وجود دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد